Geen producten (0)

Veelgestelde vragen


Hoe kan ik op de webshop bestellen?
Bestellen bij MaxPrevent-Shop.nl is eenvoudig. Als u een product heeft gevonden via het menu of via een zoekopdracht, dan klikt u vervolgens op 'details' voor meer informatie. Als u direct over wilt gaan tot bestellen, dan kunt u meteen op 'bestellen' klikken. Uw bestelling wordt direct toegevoegd aan uw persoonlijke winkelmandje. Naast het productoverzicht ziet u hier de BTW en verzendkosten en kunt u hier eventueel het aantal stuks ingeven / wijzigen. Eventueel kunt u met de knop 'verder winkelen' nog andere producten aan uw bestelling toevoegen. Nadat u een betaalmethode heeft gekozen, klikt u op 'ga verder'. U bent nu aanbeland in het laatste scherm, waar we vragen om uw persoonlijke gegevens in te voeren zodat we de bestelling kunnen voltooien. Vergeet niet een vinkje te plaatsen bij 'ik ga akkoord met de algemene voorwaarden'. 

Worden eerste hulp producten onbruikbaar wanneer de houdbaarheidsdatum is verstreken?
De functie en eventuele steriliteit van producten zijn gegarandeerd binnen de op de verpakking aangegeven houdbaarheidstermijn, en is gebaseerd op gegevens uit houdbaarheidsstudies. Eventuele veranderingen na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum treden geleidelijk op, niet van de ene dag op de andere.

Bij steriele producten geldt dat de verpakking intact moet zijn omdat de steriliteit moet worden gegarandeerd. Er wordt echter geadviseerd de producten niet te gebruiken na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum.

Een geopende oogdouche moet men, ook als er vloeistof is overgebleven, niet bewaren. Wanneer een flacon wordt geopend is deze niet langer steriel. Na een tijd kan er bacteriëngroei ontstaan die verdere schade kan veroorzaken.

Hoe kunt u de houdbaarheidsdatum vinden?

Op producten waarbij het van toepassing is vindt u deze datum achter de afbeelding van een zandloper.
Als er een afbeelding van een fabriekje voor staat betreft het de productiedatum.
De code achter de letters LOT heeft betrekking op het productieproces en wordt door fabrikanten aangemaakt om de gegevens van een productieserie terug te kunnen vinden.

Wat is de gemiddelde levertijd van een product?
Wij zullen de bestelde producten zo snel als mogelijk bij u bezorgen. Gemiddeld bedraagt de levertijd 2 a 3 werkdagen. Mocht de levering om welke reden dan ook langer duren, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

Op welke tijden is MaxPrevent telefonisch bereikbaar?
MaxPrevent is op werkdagen (ma-vr)  telefonisch van 8:30 - 17:00 bereikbaar op telefoonnummer 0162 - 85 25 92.

Wat is de procedure voor retourzending van een besteld product?
Mocht het product u om welke reden dan ook niet bevallen, dan heeft u de mogelijkheid om het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren naar ons bezoekadres. Wij stellen het op prijs als u het product in de originele verpakking en ongeopend naar ons retour stuurt. Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht, ga dan naar onze pagina over retour en vul het formulier in. U krijgt uw geld terug of, als u dit wilt, een kortingscode voor een volgende bestelling. Dit dient u aan te geven in het velde opmerkingen.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten houden we zo laag als mogelijk voor u als klant door goede afspraken te maken met onze distributeurs. De standaard handeling- en verzendkosten bedragen €25,00. Als u voor meer dan €150,00 exclusief BTW besteld, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Wat moet ik doen als ik het product beschadigd of in beschadigde productverpakking ontvang?
Wij verzoeken u dit direct na ontvangst aan ons te melden door te reageren op de bevestigingsmail van de bestelling. Mocht u deze niet meer hebben, neem dan telefonisch contact met ons op (0162 85 25 92). U kunt het beschadigde product  retour sturen naar ons bezoekadres. De kosten voor het retourzenden zullen wij in zo'n geval voor onze rekening nemen. We zullen u vervolgens een nieuw onbeschadigd product toesturen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat te doen?
Wij vragen u dit na ontvangst direct aan ons te melden door te reageren op de bevestigingsmail van de bestelling. Wij nemen dan direct contact met u op om de productwisseling in gang te zetten. 

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Deze zijn te vinden op onze website onder het kopje 'algemene voorwaarden' en staan tevens vermeld op de achterkant van de factuur die u bij uw bestelling ontvangt. 

Hoe gaat MaxPrevent om met mijn persoonlijke gegevens?
Wij gaan zeer zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Wij maken als webshop gebruik van een beveiligde internetverbinding (SSL) om uw gegevens over te versturen. Wij slaan uw gegevens op om uw bestelling te kunnen verwerken en om u op de hoogte te stellen van interessante aanbiedingen. Meer over dit onderwerp kunt u lezen in onze privacy policy

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt bij ons op vier manieren betalen, namelijk: IDeal (vooraf) of in België Mistercash (vooraf +2%), Overboeking (vooraf), Rembours (achteraf / na ontvangst) en op rekening (alleen voor bedrijven die een rekening bij ons hebben). U kunt kiezen welke methode u wilt gebruiken als u het bestelproces doorloopt (inhoud winkelmandje).  

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.